piątek, 27 grudnia 2013

"Opowieść" pierwsza


Witam, witam na mej fotograficzno-przyrodniczej stronie! 
Początki są trudne, wie o tym chyba każdy (a już na pewno każdy, kto prowadził jakąkolwiek stronę). Nie obiecuję, że będę pisać regularnie, nie obiecuję, że będę zawsze. Ale... Zdałam sobie sprawę, że czegoś mi brakowało. Przez prawie dwa lata, odkąd opuściłam moją poprzednią stronę, czułam dziwną pustkę (i nie, to nie był syndrom uzależnienia!). Długo zastanawiałam się, czy dam radę podołać temu wyzwaniu, lecz życia kręte ścieżki doprowadziły mnie w końcu... tu. 
W sumie to żadna opowieść, ale zacząć jakoś wypada. Prolog uważam więc za zamknięty i z miejsca zapraszam na rozdział pierwszy : D.

Stronę chciałabym zadedykować Wojtkowi i wszystkim tym, którzy pomogli mi rozwijać moje pasje: fotograficzną i przyrodniczą, 
bez nich z pewnością nie byłoby mnie tu ;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz