piątek, 22 maja 2015

9. Filmowy projekt "Home"


Dziś przedstawiam... Mój ostatni filmowy projekt! Autentycznie nie pamiętam, kiedy kręciłam ostatni film...
Jednakże w styczniu zostałam poproszona o nakręcenie "filmowej interpretacji" do coveru utworu Gabrielle Aplin pod tytułem "Home". Teledysk powstał we współpracy z Przemonem, bardzo utalentowanym muzykiem, którego inne dzieła możecie przesłuchać na jego kanale na YT (do czego mocno zachęcam!).
Publikuję film na dobry "nowy początek". Nie ukrywam, że wszystko wyglądało jakbym już tutaj "umarła". Chciałabym bardzo przeprosić za tę długą nieobecność! Te ostatnie miesiące były dla mnie dość ciężkie i nieobliczalne, jak dla uczniaka klasy maturalnej. Co się działo, to już tematy na osobną "powieść", więc po prostu zostawię Was tutaj z muzyką... i obrazem. ;)


2 komentarze:

  1. Hej!

    Jej! Wróciłaś! <3 Całe szczęście, bo już naprawdę zaczęłyśmy się o Ciebie martwić...
    Łeno... świetny ten filmik! <3 Wspaniale idzie Tobie robienie teledysków. Zdjęcie również piękne, jak zawsze...

    Pozdrawiamy Cię ciepło! Mamy nadzieję, że wracasz już do nas na dobre... :)

    Z-T-P.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Powoli postaram się z powrotem wdrożyć w świat blogosfery ;D. Ostatnio mnie znowu nie było, ale tylko przez wyjazd, który dostarczył mi nowych tematów do pisania :D.

      Cieszę się, że się podobało! :D To był film po bardzo długiej przerwie, jako że w liceum nie miałam okazji robić niczego ambitniejszego...

      Również pozdrawiam Was bardzo, bardzo, bardzo ciepło! :))

      Usuń